chausses سیستم آبیاری دستگاه تراکتور

chausses: سیستم آبیاری دستگاه تراکتور گیلانغرب کرمانشاه سد جهاد کشاورزی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بعضی می خواهند قهرمان اینترنت شوند / عارف

رئیس فراکسیون امید با بیان این که متاسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضا آلوده به فساد می‌شوند، از تسویه حساب‌های سیاسی از سوی نهادهای نظارتی با

بعضی می خواهند قهرمان اینترنت شوند / عارف

عارف: بعضی می خواهند قهرمان اینترنت شوند

عبارات مهم : دستگاه

رئیس فراکسیون امید با بیان این که متاسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضا آلوده به فساد می شوند، از تسویه حساب های سیاسی از سوی نهادهای نظارتی با بعضی مدیران انتقاد کرد و گفت: گاهی به بعضی افراد که ظرفیت پذیرش مسئولیت نداشتند سمت های کلانی داده شد و آنها با عملکرد بدشان جهت کشور پرسشها عظیمی را ایجاد کردند که هنوز تبعات سوء مدیریت آنها را مشاهده می کنیم و عجیب است که اکنون در مقام مدعی هم ظاهر می شوند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در جمع مدیر و مدیران ارشد دیوان محاسبات کشور با قدردانی از زحمات رئیس، مدیران و کارکنان این نهاد نظارتی با طرح این پرسش که بااهمیت ترین شاخصه یک مدیر و کارگزار در یک نظام ارزشی و اسلامی چیست، گفت: قطعا در همه دولت ها و حکومت ها، کارآمدی، توانایی و تخصص شاخصه عمومی هر مدیر باید باشد ولی آن چه وجه تمایز مدیر در یک نظام ارزشی با سایر نظامات در دنیاست، تعهد، پاکدستی، سلامت و انگیزه معنوی جهت خدمت هست. اهمیت این شاخصه ها به قدری است که گاهی به خاطر آنها از شاخصه های تخصصی عدول می شود.

وی در ادامه با بیان این که اصلاحات انجام شده است در قوانین و مقررات در ۴ دهه گذشته در همین ارتباط بوده است و هزینه هایی هم در این خصوص داده شده است هست، خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب بعضی از افراد که فارغ التحصیلان خوب دانشگاه ها و مدیران توانمندی هم بودند به خاطر تاکید بر شاخصه «تعهد» کنار گذاشته شدند و افرادی بعضا بی تجربه ولی دارای تعهد کاری به کار گرفته شدند و هزینه های جابجایی را دستگاه های اجرایی با توجه به اهمیت و ضرورت این شاخصه پذیرفتند.

بعضی می خواهند قهرمان اینترنت شوند / عارف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: گاهی به بعضی افراد که ظرفیت پذیرش مسئولیت نداشتند سمت های کلانی داده شد و آنها با عملکرد بدشان جهت کشور پرسشها عظیمی را ایجاد کردند که هنوز تبعات سوء مدیریت آنها را مشاهده می کنیم و عجیب است که اکنون در مقام مدعی هم ظاهر می شوند.

وی به اهمیت نقش نظارت در یک نظام ارزشی و دینی اشاره کرد و با برشمردن راهبردهای نظارت در یک نظام حکومتی گفت: باید بر اجرای دقیق قوانین و مقررات نظارت جدی شود و همچنین به جای مچ گیری و پیدا کردن سوژه از دستگاه ها باید راهکار پیشگیری از سوی نهادهای نظارتی دنبال شود.

رئیس فراکسیون امید با بیان این که متاسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضا آلوده به فساد می‌شوند، از تسویه حساب‌های سیاسی از سوی نهادهای نظارتی با

عارف با انتقاد از تسویه حساب های سیاسی از سوی نهادهای نظارتی با بعضی مدیران، این گونه برخوردها را باعث سرمایه سوزی در کشور دانست و تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم بخاطر برخوردهای سیاسی با عنوان نظارت از وظیفه ذانی نهادهای نظارتی غفلت می شود و این عنوان باعث شکل گیری بعضی تخلفات بخصوص زمینه ساز بعضی فسادها در دستگاه ها شده است است.

وی با تاکید بر این که یکی از وظایف دستگاه های نظارتی مبارزه با فساد هست، گفت: جهت مبارزه با فساد به یک عزم ملی نیاز داریم. اگر از تجربه های تاریخی استفاده کنیم می بینیم که عوامل فروپاشی اکثر نظام های حکومتی فساد بوده هست؛ همانطور که یکی از عوامل سرنگونی رژیم پهلوی نیز فساد گسترده در آن رژیم بود. به همین خاطر نهادهای نظارتی باید به شدت نسبت به فساد در نهادهای متفاوت حساس باشند و در برخورد با آن مماشات نکنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که متاسفانه قبح فساد ریخته شده است است و رومیزی به جای زیرمیزی مرسوم شده است هست، خاطرنشان کرد: هنگامی که صحبت از فساد می شود نباید این تلقی ایجاد شود که فساد تنها در نهادهای اجرایی امکان رشد و نمو دارد. متاسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضا آلوده به فساد می شوند به همین علت دستگاه های نظارتی نباید جهت هیچ فردی مصونیت قائل شوند.

بعضی می خواهند قهرمان اینترنت شوند / عارف

وی با انتقاد از کوتاه بودن میانگین عمر مدیریتی در کشور،بر ضرورت سالم سازی دستگاه های اجرایی و حکومتی تاکید کرد و گفت:باید جهت نهادهای نظارتی نیروی انسانی واجد شرایط جهت نظارت تربیت شود؛ آیا که بعضا مشاهده می شود بعضی از کارکنان نهادهای نظارتی با وظایف ذاتی خود آشنایی ندارند.

عارف با بیان این که نهادهای متفاوت نظارتی باید با یکدیگر تعامل و همکاری های متقابل داشته باشند، بر ضرورت رعایت اخلاق در امر نظارت و حرکت در چارچوب قانون و حفظ حرمت ها تاکید کرد و گفت: به نظر می رسد دیوان محاسبات اگر با کمیسیون های متفاوت مجلس با نشانه بازبینی در قوانین و راحت سازی قوانین تعامل و همکاری بیشتری داشته باشد در رسیدن به اهداف خود موفق تر عمل خواهد کرد.

رئیس فراکسیون امید با بیان این که متاسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضا آلوده به فساد می‌شوند، از تسویه حساب‌های سیاسی از سوی نهادهای نظارتی با

وی بر ضرورت اقتدار سازمانی دیوان محاسبات در جهت انجام وظایف محوله و نیز ارائه راهکار مناسب جهت حل پرسشها دستگاه ها از سوی دیوان تاکید کرد و گفت: باید نظارت دقیق و غیر محسوس بر عملکرد ناظرین صورت بگیرد آیا که بخشی از پرسشها در فساد اداری ناشی از بی توجهی به نظارت بر عملکرد ناظرین هست. اگر روزی ناظرین خود مرتکب تخلف و عدول از قانون شوند باید فاتحه امر نظارتی را در کشور خواند و باید گفت وای به روزی که بگندد نمک!

رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بعضی اظهار نظرهای غیر دقیق و شایعه سازی در فضای رسانه ای کشور به وسیله بعضی اشخاص و مسئولین تصریح کرد: گاهی بعضی افراد جهت آن که در اینترنت قهرمان شوند اظهار نظرها و شایعاتی را مطرح می کنند که تا مدت ها افکار عمومی ذهنشان درگیر این گونه شایعات می شود. متاسفانه در اینترنت هر چه تند و تیزتر صحبت شود با اقبال بیشتری رو به رو می شوند غافل از این که قهرمانان اینترنت فردا علیه خودشان در همین اینترنت عمل خواهند کرد.

بعضی می خواهند قهرمان اینترنت شوند / عارف

وی یکی از پرسشها کشور را تورم قانون دانست و بر ضرورت تنقیح قوانین و پاسخگویی همه دستگاه ها به نهادهای نظارتی بر اساس قانون تاکید کرد.

پیش از سخنان عارف، عادل آذر مدیر دیوان محاسبات کشور گزارشی از عملکرد دیوان محاسبات در دور تازه مدیریتی ارائه کرد. مدیر دیوان محاسبات با برشمردن شاخصه های اخلاقی عارف از وی به عنوان سیاستمدار اخلاق گرا یاد و از تلاش های مدیر فراکسیون امید در برقراری تعامل سازنده دیوان محاسبات با ارکان متفاوت مجلس تقدیر کرد.

واژه های کلیدی: دستگاه | اینترنت | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه